Bug inception

17 juli 2012 - Rimini, Italië

Hallo allemaal!

Even een belangrijke update. We zaten in de kamer ons klaar te maken voor een volgend avondje op stap hoorden we een een hard gezoem, alsof er een bulldozer kwam. Bleek er een heel groot wesp/insect/beest in onze kamer zijn gevlogen. Na 'm te hebben opgesloten in de badkamer zijn we op zoek gegaan naar een stoere bink, die ons uit deze levensbedreigende situatie wilde helpen. Deze man stelde eerst voor om 'm neer te schieten, maar met een bezem ging hij het beest te lijf. Na ongeveer 20 minuten gebonk in onze badkamer en een adempauze verder, waarop hij verzuchtte dat 'ie toch best sterk was, was hij het beest toch de baas. Plakkend aan zijn bezemsteel liet hij de vangst aan ons zien.

Weer een beproeving doorstaan. Daar gaan we nu toch maar iets op drinken!

Ciao people!

1. Kees en marion:
    He meisjes,
    Nou zeg dat was wel een avontuur op zich, hoe groot was dat italiaanse beest dan wel. Gelukkig zijn er nog stoere mannen in de buurt. Geniet lekker verder zonder hopelijk nog meer van die monsters. gr marion
  2. Jeroen:
    18 juli 2012
    Wij wachten op de foto van dit unieke bulldozer-beest.
    Gelukkig voor jullie zijn er in Italië geen bedreigde diersoorten, ik geloof dat de laatst daar uitgestorven soort een stel olifanten in de Alpen was :).

Verder was de courgette-soep die wij bij thuiskomst in de koelkast aantroffen nog steeds erg lekker, hulde! Ik heb er stiekum nog een extra likje mosterd aan toegevoegd, het is nu lunchtijd dus we gaan er nog even lekker van smullen.

Liefs vanuit een straaaaalend mooi Zurich (wij snappen alle commotie omtrent regen, wind, vies, koud, etc.. niet). Graadje of 28 vandaag, ik pak de zonnebrand even
  3. Coby van der Zouw:
    18 juli 2012
    beelden willen we zien! nou ja, Gerard wil dat
  4. Dea en Eric en Wouter:
    19 juli 2012
    Hi meiden wat een enge wereld toch met die grote beesten. Of zijn er nog ergere dingen :-)
    Veel plezier in Wenen.
  5. Familie Marges:
    21 juli 2012
    Hoi meiden wat een leuke foto's! En over dat beest(je) jammer dat jullie er geen foto van hebben....maar wel weer een spannend verhaal. Als het daar bij blijft dan valt het allemaal nog wel mee. Fijn dat er nog steeds stoere mannen zijn die niet terug deinzen voor een uitdaging. Nu vandaag eindelijk Wenen. Geniet ervan en we wachten weer op de volgende mooie foto's.