Eind goed, al goed

1 augustus 2012 - Oirschot, Nederland

Een beeetje verlaat, maar na een blik op ons reisblog, kwam ik er achter dat we nooit een verhaal hebben geplaatst over laatste dagen van onze reis. Inmiddels zit Lotte alweer aan de andere kant van de wereld, zijn Michelle en ik (Renske) begonnen aan onze studie, en is Emma centjes aan het verdienen en een taalcursus aan het volgen!
Toch zal ik nog even kort vertellen over de laatste dagen, al zit het niet meer zo vers in mijn geheugen!
We zijn in ons verhaal blijven hangen in Praag.. Na Praag hebben we Berlijn bezocht. Ook in Berlijn hebben we veel gezien, zoals de Brandenburger Tor, stukjes van de muur, Checkpoint Charlie en een enorme rommelmarkt. Ook hebben we nog de laatste souvenirs ingeslagen voordat we weer naar huis gingen. Natuurlijk hebben we het allemaal hartstikke naar ons zin gehad, maar toch vonden we het ook wel weer fijn om naar huis te gaan! Op het station in Venlo stonden onze ouders ons op te wachten! Toch wel weer gek om in Nederland te zijn, en vooral in je eigen huis!

Al met al hebben we een super mooie reis gemaakt, die we nooit zullen vergeten!

Bedankt voor het volgen van ons blog!

Ciao, Au revoir, Bye Bye, Tschus!