Harry Potter :)

1 juli 2012 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Hi there!

Vandaag was het dan eindelijk zover, we gingen naar de Harry Potter Studio's!! :D Helaas hebben we HP himself niet gezien, maa hebben wel een heleboel andere mooie sets, maskers, kostuums en rekwisieten gezien. En natuurlijk een boterbiertje geproefd!

Nadat we even hadden uitgerust in ons hostel en daar hadden gekookt (soep uit blik en noodles en stokbrood met brie) zijn we nog even de stad in geweest. We hebben heel wat bruggen gezien, en uiteindelijk had Michelle ook door dat we op de Londen Bridge waren geweest! Zo meteen gaan we lekker slapen en dan vertrekken we morgenochtend naar York. Bye Bye London, see yah soon London!

1. Ad, Hanneke, Imke en Hilde:
    2 juli 2012
    En hoe smaakt dat, Boterbier? Wordt het lauw gedronken net zoals ander Engels bier? Is het lekkerder dan soepuitblik?
  2. Kees en marion:
    2 juli 2012
    Wat een leuke foto's van hp studio, maar waar zijn die hoofden
    allemaal weg getoverd ha ha .
    Was het bier lekker?
    Rens wat heb je een leuke haarband in, staat erg leuk.
    Nu op naar de volgende reisbestemming, veel plezier.
    xx voor allemaal.
  3. Michelle:
    2 juli 2012
    Het boterbier is koud, en smaakt een beetje naar baileys met bubbels. het is zeker lekkerder dan soep uit blik maar na 1 glaasje heb je wel weer genoeg:)
  4. Lotte:
    2 juli 2012
    Maar onze wortelsoep uit blik was wel lekker hoor! Zeker goed te eten :)
  5. Oma en alie:
    Hallo dames,
    we hebben zojuist jullie website bekeken.
    Geweldig. Wat leuk dat jullie zo genieten.
    Verder een voorspoedige reis gewenst en veel plezier.
    Tot volgende week maandag op jullie website.

groetjes Oma en Alie
  6. Marianne van Kruijsdijk:
    2 juli 2012
    Zo dames, Goed om te horen dat jullie het goed maken. Leuk verhaal hoor en nu op naar de volgende bestemming. Veel plezier samen en tot gauw schrijfs.
  7. Familie Marges:
    2 juli 2012
    Leuk hoor de hp studio,ook zonder hp goed te doen;0)mooie auto die blauwe,alleen staat hij aan de grond.Boterbier, hmmm naar baileys klinkt goed.
  8. Michelle:
    2 juli 2012
    Was het ook, misschien kunnen nog een keer terug met het gezin(A)
  9. Amarens:
    3 juli 2012
    Ziet er goed uit meiden! Ondanks dat ik niets met HP heb ziet het er ontzettend tof uit! Geniet er nog even van, veel liefs
  10. Dea en Eric en Wouter:
    3 juli 2012
    O Lotje het moet toch een droom zijn om in de keuken van Wemel te staan. En die auto! Vlieg en droom maar lekker verder!
    En de Dikke Dame. Zei ze nog wat??
    Gisteren in York en vandaag Edinburgh onveilig maken. Veel plezier!
  11. Familie van het Hof:
    3 juli 2012
    Dat is genieten die hary potter studio. En het boterbier..... En hebben jullie in york de eekhoorntjes gezien? Nog veel plezier verder. Paul en Ylse
  12. Emma:
    3 juli 2012
    Ja we hebben nog net eekhoorntjes gezien in York in de botanische tuin!
  13. Jeanne:
    14 juli 2012
    leuk die studio,s maar HP ,nergens te zien!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes en geniet er van!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeanne